Futuremax Fitpro (Informatie en Review)
Ik heb zaterdag een fitpro gekocht,
maandag was hij opgestuurd en ik had hem dinsdag binnen (wtf ik woon in vlissingen....enne...ik krijg hem na 1 dag? t is een wonder!)
IIG:
De handle bar...
tja daar begint de ellende mee!
De handle bar erin zetten...wow.
Wat duurt dat lang ik dacht eerst dat ze de verkeerde hadden geleverd!
Hij paste namelijk niet ik heb er met een vriend van me (Raider echt bedankt!) 20 minuten ongeveer over gedaan.
Maar ik moet zeggen,
als hij eenmaal vast zit...
Kun je er geen beweging meer uit krijgen!
(ps. als je de bar vast maakt van een Futuremax product, haal dan eerst de schroefjes los...als de bar er dan eenmaal inzit, dan moet je ze inschroeven aan de onderkant!)
En het is niet alleen dat deze mat er bijzonder sexy uitziet (Veel mooier dan op t plaatje!) reageert deze mat met hoog niveau hoor!
Hij reageert, das niet normaal...
En idd ja, hij ziet er mooier uit, geleid beter en de handle is beter dan de tx6500V2 ( 6500 v2 is ook chill hoor en ik wil hem echt niet afkraken!!!!)
Deze mat bezit ook lagere pijlen en het materiaal geleid iets beter dan de 6500 versie...Alleen denk ik zelf dat het materiaal sneller kapot gaat?
Het heeft nog een nadeel: Het neemt VEEL ruimte in beslag.
Als je een klein kamerte heb ( 4 bij 7 meter ofzo) kan je het wel vergeten (als je een grote kast heb enzo) deze mat is namelijk geschat : 1,25 meter bij 1,25 meter.
+ je pc of 360, ps2-X enzovoort...
o ja, je bed ook nog ;0
Nog een nadeel: Speel je boven?
Dan maakt het erg veel lawaai...en nee niet zomaar veel ik bedoel VEEL bij een vriend van me trilde zelfs de borden beneden (das trouwens bij de 6500 maar de isolatie van onze huizen zijn hetzelfde en het geluid van de fitpro is niet veel anders dan de 6500 versie.)
Maar 1 ding,
Hij is sexy, hij geleid als de tering, de handle....kan niet beter... kan altijd beter maar ik krijg er geen beweging uit...
Deze mat is wel makkelijk om aan te sluiten, en het is verder wel een heel goed ding...
Twijfel je tussen de 6500 en de fitpro?
Neem dan de fitpro!
En nee, de 6500 is niet slecht maar de fitpro...holy shit
maar iig...
Hij speelt wel lekker! en hij is gewoon hartstikke goed!
Bedankt voor het luisteren,
Grtz,
Lightning