Positive Gaming Machine Dance World Championships 2010
35 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Positive Gaming heeft een announcement gemaakt voor de World Cup dit jaar. Het evenement zal wederom gehouden worden in Silverstone Party Center in Zwanenburg, ditmaal van 29 juli tot 1 augustus. Main game: In The Groove. Uitgebreidere informatie komt naar verwachting eind maart beschikbaar (bron).
"I'm like a half Robin Hood. I steal from the rich... and keep it!"
Re: Positive Gaming Machine Dance World Championships 2010
Argh, ik weet nog niet zeker of ik dan kan, mogelijkerwijs zit ik met mijn ontzettende hoofd nog in Mexico.

"If you don't succeed, redefine success"
Dit is natuurlijk iets waar ik zekers weer bij ben.
Hopelijk komen deze keer wel de amerikaanse pro's 
ITG Addicted
it would be nice if American (top) players would come. but I highly doubt that. I think that they won't really care about it even if PG would sponsor it. maybe I'm mistaken but that's what I think.
But it would be nice if more to us unknown players would show up. it would be good to see some new faces being good in the game as well.
But it would be nice if more to us unknown players would show up. it would be good to see some new faces being good in the game as well.
they should have a competition or something, and give away a ticket to NL (and participation @ tournament) as a prize 

Nice. Maybe I drop by to come and watch the World Cup if I'm not abroad at that time.
"Ji suo bu yu, wu shi yu ren" (Confucius)
"Chickety China the Chinese Chicken, have a drumstick and your brain starts clickin'" (Tai Mai Shu)
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
"Chickety China the Chinese Chicken, have a drumstick and your brain starts clickin'" (Tai Mai Shu)
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
i think im still to young for that..... next year better
Aproxima schreef:you're never 'too young'!!! go get 'em!!
(ben eigelijk gewoon blud en heb geen slaaplek (A)
Had je nu maar vrienden die toevallig niet ver van je afwonen en er natoe rijden, he sven 

So line my throat with lipstick, and leave my blood for flies, Ill gurgle the blues under a sea of lies
svenalty: hoeveel poenzorz heb je nodig? ik wil wel een miniscuul deel sponsoren.. en volgens mij gelden die kruidvat tickets @ treinen dan ook nog, of niet?
maar dan moet je zelf wel een slaapplek kunnen fixen :S ik woon in Rotterdam, dus da's niet echt een plan. Also ken je me niet en ik ben een weirdo uit een gesticht D: maar je hotel kan ik niet sponsoren :p
maar dan moet je zelf wel een slaapplek kunnen fixen :S ik woon in Rotterdam, dus da's niet echt een plan. Also ken je me niet en ik ben een weirdo uit een gesticht D: maar je hotel kan ik niet sponsoren :p

Aproxima schreef:. Also ken je me niet en ik ben een weirdo uit een gesticht D: maar je hotel kan ik niet sponsoren :p
Nou zo eng is dat ook niet hoor heb het ook overleefd toen ik je nog maar pas kende.
najah z00t....
jij bent geen kind van 16 (A)
maar nee ik heb ook nogal thuis problemen en heb zoizo geen toestemming om te komen heb het al een paar keer geprobeert XD
najah volgend jaar gewoon beter
en Aproxima plz blijf uit mn buurt je begint nog al kind vriendelijk te worde dat is eng XD
maar nee ik heb ook nogal thuis problemen en heb zoizo geen toestemming om te komen heb het al een paar keer geprobeert XD
en Aproxima plz blijf uit mn buurt je begint nog al kind vriendelijk te worde dat is eng XD
svenalty schreef:najah z00t....
ahw, bummer man :/
ja, kindvriendelijk.. begin beetje moeder gevoelens te ontwikkelen denk ik ;-( COMES WITH AGEEEE

also *aai zoot*

35 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3